"life is living, living is about taking chances"

igår var jag så sugen på att kolla på filmer så jag började kolla på 17 again med zac efron, den var helt okej satt mest och kollade på själva zac efron och inte filmen haha. sen när jag kollat på den ville jag se en till film med honom så kom jag på att han gjort en film som heter charlie st. cloud som jag velat se innan men glömt bort, så jag kollade på den då. och det resulterade med att jag satt med tårar i ögonen till nog den bästa filmen jag sett, den var såsåså sorglig men ändån jätte fint gjord. om man charlie st. cloud med high school musical är dom filmer ren skit haha så bra var den här. tänker inte skriva vad den handlar om, jag låter bilderna och trailerna tala för sig själva.....och trailerna är olika...












"god gave you a second chance for something charlie st. cloud"

peace ouuuuuuuuuuuuuuuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0