trött som fan

pallar inte göra ett inlägg eller ladda upp bilder från kryssningen så trött jag är, direkt när jag kom hem igår la jag mig på soffan med min lilla gris och somnade. sen vaknade jag käkade pizza (det var gott som fan btw) sen gick jag och la mig vid kvart i åtta igen. kollade inte klart the big bang theory så trött var jag. sen sov jag till klockan tre idag, sammanlagt 19 timmar och 15 minuter och jag vaknade en gång vid nio för zack tog upp 360 på sitt rum lol. blablabla japp jag är trött + sjuk fast det kommer vara bättre imorgon promise hihihi
annars har jag färgat håret idag, varken nöjd eller missnöjd faktiskt, det blev inte så rött som jag hade hoppats på utan lite mer mörkt, så får färga om det igen om någon vecka typ.

ser hyfsat rött ut på bilden vet inte varför haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0